netantaliya

netantaliya

netantaliya

netantaliya

netantaliya

  • ۰
  • ۰

هتل شایگان کیش

هتل شایگان کیش از مجلل ترین و لوکس ترین هتل ها در جزیره زیبای کیش است که در سال ۱۳۸۱ با زیر بنای حدود ۱۵۰۰ متر مربع افتتاح گردید. این هتل با ۶ طبقه دارای ۱۴۰ واحد اقامتی مجلل با نمایی فوق العاده و مجهز به تمامی امکانات خدماتی و رفاهی می باشد که در سال ۲۰۱۱ میلادی بعنوان بهترین هتل در زمینه خدمات هتل داری و پذیرایی موفق به اخذ لوح زرین و تندیس طلایی، از سازمان جهانی گردشگری unwto اسپانیا گردیده است.

این هتل همه‌ی امکانات یک هتل خوب را داراست، آرام و دنج است و فضای سبز و بازی اختصاصی دارد. در هر اتاقی که ساکن باشید، چشم انداز بی‌نظیری به جزیره و دریای پهناورش خواهید داشت. فاصله کم تا ساحل و اسکله تفریحی تالار شهر و مراکز اصلی خرید نظیر بازارهای زیتون، پانیذ، هایپرمارکت، پردیس ۱ و ۲ موجب شده که این هتل زیبا در میان گردشگران و مسافران تور کیش طرفداران زیادی داشته باشد. این هتل ۵ ستاره سه رستوران با کیفیت دارد. رستوران شانی به عنوان رستوران اصلی که انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی را به همراه موسیقی زنده ارائه می‌کند، سفره‌خانه‌ی سنتی صبا که در باغ مصفای هتل قرار گرفته و نان داغ و کباب داغ، دیزی و آش رشته و دیگر غذاهای محلی ایران را سرو می‌کند و دیگری فست فود شانلی است که می‌توانید در آن انواع اسنک، پیتزا و ساندویچ را سفارش دهید.دو کافه‌ی سرسرای شهنوش و کافه آفتابگردان این مجموعه را کامل می‌کنند که با ارائه خدمات با کیفیت و انواع رستوران ها و کافی شاپ ها، آماده پذیرائی از مهمانان تور کیش به نحو احسنت خواهند بود. ساعت تحویل اتاق ها در این هتل ۱۴:۰۰ و ساعت تخلیه نیز ۱۲:۰۰ می باشد و به دلیل چارتر بودنش امکان کنسلی و تغییر تاریخ در رزرو آن وجود ندارد. کارکنان خونگرم، آموزش دیده و مجرب هتل شایگان کیش در تلاشند تا اقامتی دلپذیر و شاد همراه با آسایش را برای میهمانان گرانقدر مهیا سازند. ویلاهای لوکس هتل شایگان در باغ مصفا و بسیار زیبای هتل احداث شده و از نظر زیبایی، متراژ و امکانات در جزیره کیش منحصر به فرد هستند. لازم به ذکر است که نرخ ویلاهای لوکس شایگان از اتاق ها و سوئیت های ساختمان اصلی هتل بالاتر می باشد. هدف هتل شایگان تحقق شعار احساس واقعی آرامش است.

امکانات هتل شایگان کیش

فروشگاه و غرفه، آسانسور، آرایشگاه، ترانسفر فرودگاهی، لابی، خشکشویی، تهویه مطبوع، پارکینگ، باشگاه بیلیارد، تراس، صندوق امانات، تاکسی سرویس شبانه روزی، استخر، اعلام حریق، کافی نت، فروشگاه صنایع دستی، رستوران، کافی شاپ، استخر، سالن بدنسازی و برای معلولین، حرکت ویلچر در داخل اتاق، حرکت ویلچر در داخل سرویس بهداشتی، اینترنت، پذیرش ۲۴ ساعته، سالن کنفرانس و … می باشد.

  • ۹۶/۰۶/۱۹
  • hengameh zareiy

هتل شایگان کیش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی