netantaliya

netantaliya

netantaliya

netantaliya

netantaliya

  • ۰
  • ۰

هتل مارینا پارک کیش یکی از مجلل ترین هتل های پنج ستاره در اسفند ماه سال ۱۳۸۹ واقع در زیباترین نقطه جزیره کیش در زمینی به مساحت بیش از ده هکتار بنا شده است که فاصله آن تا فرودگاه با ماشین ۵ دقیقه میباشد. در فضای بیرونی این هتل شاهد آبنماهای جذاب و همچنین فضای سبز زیبا با گونه های گیاهی متنوع  هستیم و از دو طرف نیز به ساحل دریای مرجانی و خلیج فارس مشرف است که وجود این فضاهای آرامش بخش و بسیار چشم نواز و همچنین معماری منحصر به فرد آن نظر هر بیننده ای را به خود جلب نموده و اقامت در این هتل با شکوه را وسوسه انگیز مینماید.

مشخصات هتل مارینا پارک کیش 

از نکات قابل توجه این هتل چارتر بودن آن و غیر قابل کنسلی رزرو هتل میباشد. هتل پنج ستاره مارینا پارک کیش در مجموع دارای ۱۹۰ اتاق میباشد که با درخواست میهمانان قبلی رو به دریا یا پارک هستند و با دکوراسیون و تجهیزات مدرنی که دارد از جمله امکاناتی است که مسافران تور کیش با انتخاب این هتل میتوانند سفر به یاد ماندنی را تجربه کنند. مرکز خرید هتل مارینا با ارائه‌ی محصولات متنوع با مارک اورجینال و کیفیت بالا، دسترسی آسان و هر آنچه در یک هتل پنج ستاره مورد نیاز است شامل: پوشاک، کیف وکفش، لوازم آرایشی و…  می باشد. از دیگر امکانات این هتل نیز سالن های بزرگ و مجللی است که در آن مراسم و ضیافت ها، همایش ها، سمینارها و جلسات مهم اداری برگزار میشود و همچنین با ارائه خدمات رایگانی چون استقبال و بدرقه فرودگاهی، صبحانه و ناهار بوفه کامل، استخر، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی، اینترنت در اتاق و لابی آماده پذیرایی از میهمانان می باشد. رستوران لوتوس هتل در سه وعده غذایی صبحانه، نهار و شام با انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی پذیرای مهمانان گرامی می باشد. همچنین رستوران باغ ( گل کاغذی ) نیز بصورت فصلی در محیطی فرح بخش آماده ارائه خدمات به مسافران عزیز می باشد. کافی شاپهای تی بار، کافه پادرا و کافه مارین هتل واقع در لابی طبقه اول و دوم انواع چای، قهوه، بستنی، آبمیوه و … را سرو می نمایند.

از امکانات دیگر هتل مارینا کیش

سوئیت، رستوران، ترانسفر فرودگاه، لابی، آرایشگاه بانوان، مرکز تجاری، سیستم تهویه مطبوع، اینترنت، سالن اسپا، زمین تنیس، کافی نت و … از دیگر امکانات هتل مارینا پارک کیش میباشد. اگر از آن دسته افرادی هستید که عاشق دریا و ساحل هستید توصیه میشود در رزرو این هتل تردید نکنید. همچنین این هتل مجهز به سیستم اعلام حریق در مواقع ضروری می باشد.

  • ۹۶/۰۶/۱۹
  • hengameh zareiy

هتل مارینا پارک کیش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی