netantaliya

netantaliya

netantaliya

netantaliya

netantaliya

  • ۰
  • ۰

درباره ما دایانا گشت

درباره ما

دایانا گشت
آژانس هواپیمایی دایانا گشت در طول فعالیت خود همواره رضایت ۱۰۰۰٪ مسافران و گردشگران را از بلند مرتبه ترین ارزش خود قرار داده و با خدمت  رسانی با کیفیت به مشتریان و دفاتر آژانس های مسافرتی، در صنعت گردشگری نامی نو را به گوش همگان رسانیده است. همچنین با اجرای تخصصی تورهای داخلی در مسیرهای تور کیش و تور مشهد در داخل ایران توانسته است با ارائه نازلترین قیمت ها در پیشگاه مسافران و گردشگران داخلی خود را معرفی کند.
همچنین برای جلب مشتریان خود در کلوپ مشتریان دایانا و کانال تلگرامی خود اقدام به فروش ویژه تورهای داخلی و خارجی نموده است که برای علاقه مندان به سفر بسیار جذاب و جالب توجه میباشد.
دایانا گشت در مسیرهای خارجی از جمله تورهای آسیایی به شدت مهارت داشته و توانسته در مقاصد مالدیو، تایلند، مالزی و گرجستان با بهترین خطوط هواپیمایی آسیایی و ایرانی به گردشگران این مناطق خدمت رسانی کند.
دایانا گشت با قابلیت رزرواسیون تمامی هتل های موجود در تایلند در شهرهای پوکت، پاتایا و بانکوک و حتی شهرهای کوچک همچون کوچانک و چیانگمای را پوشش میدهد که این خود نقطه عطفی در بازار فروش تورهای تایلند محسوب میشود.
تکریم ارباب رجوع در دایانا
جهت تکریم ارباب رجوع در دایانا و احترام هر چه بیشتر به مسافرانی که حضوری و یا تلفنی با همکاران فروش دایانا گشت تماس میگیرند، مکالمات به صورت شبانه روزی ضبط و کنترل میشود تا با نهایت کیفیت خدمت رسانی به شما عزیزان ارائه گردد.
روابط عمومی دایانا گشت پس از هر خرید و یا هر سفر با مسافرانی که از خدمات این آژانس استفاده نموده اند، تماس گرفته تا از میزان رضایت آنها  مطلع شوند و در پایان هر ماه گزارشی تهیه میشود و طبق آن خط مشی ماه بعد از لحاظ فروش بررسی میگردد به گونه ای که هتل ها و یا ایرلاین هایی که کمترین میزان رضایت مشتریان را داشته باشند، از لیست فروش ماه بعد حذف میشوند و یا در صورت تقاضا و یا اصرار مسافر کارشناسان شرکت موظف به اطلاع رسانی به شما عزیزان میباشد تا قبل از سفر از کیفیت خدمات انتخابی خود با خبر شوید.
ما هر چالش را فرصتی می دانیم و باور داریم جایگاه ما به عنوان شناخته شده ترین پیشگام در صنعت گردشگری به خوبی تثبیت شده است.
ما در دایانا گشت یک قانون ساده را دنبال می کنیم. استفاده از استعداد و ابزارهای قوی برای خلق خدماتی برتر و جلب رضایت کامل مسافران.  کارشناسان ما هر روز بی کم و کاست این قانون را در کار خود اجرا می کنند و به این باور رسیده اند که می توانند در خلق بهترین خاطره ها و تجربه های مشتریان اثرگذار باشند. نتیجه این خواهد بود که ما همیشه در پی ارائه خدماتی مطلوب، با کیفیت و مناسب به مشتریان خود می باشیم.
منشور حقوق گردشگر و دایانا
دایانا گشت پارس جهت آگاهی مسافران از حقوق خود اقدام به انتشار منشور حقوقی گردشگر در سایت، دفتر فروش و شبکه های اجتماعی نموده است.
به منظور جلب رضایت هر چه بیشتر مسافران و جلوگیری از تضییع شدن حق گردشگر کارشناسان فروش موظف به آگاهی دادن در اینباره به شما عزیزان میباشند. متن کامل منشور حقوق گردشگر به شرح ذیل میباشد.
محور اول:
دریافت مطلوب خدمات گردشگری، حق گردشگر است.
محور دوم:
به منظور اطمینان از مجاز بودن فعالیت دفتر/شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری، امکان رویت پروانه بهره برداری فعالیت و گواهینامه مدیر فنی در محل دفتر/شرکت برای گردشگر فراهم باشد.
محور سوم:
اطلاعات سفر باید به نحو مطلوب و به میزان کافی در اختیار گردشگر قرار گیرد. اطلاعاتی اعم از (مدت سفر و تاریخ دقیق رفت و برگشت؛ شهرهای مورد اقامت در طول سفر؛ نوع و درجه وسیله سفر؛ نوع و درجه هتل محل اقامت و نشانی دقیق آن؛ سطح پوشش بیمه ای اختیاری و اجباری، مقصد عبوری و نهایی؛ فاصله زمانی استاندارد بین پروازهای چند مرحله ای برای رسیدن به مقصد؛ مشخصات راهنمای تور و آدرس و شماره تماس وی، شرایط تغییر احتمالی در تاریخ و برنامه سفر، قبل از انجام سفر)
محور چهارم:
حق انتخاب و تصمیم گیری آزادانه گردشگر در دریافت خدمات گردشگری باید محترم شمرده شود.
محور پنجم:
رعایت شئونات اخلاقی و همچنین حسن رفتار حرفه ای را از کارشناسان دفتر/شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری و مسئولین اجرای تور مطالبه کنند.
محور ششم:
کنترل مدارک سفر(گذرنامه) خود را از هر حیث از دفتر/شرکت مطالبه کنند.
محور هفتم:
گردشگر بداند در قبال مبلغ پرداختی چه خدماتی را دریافت خواهد کرد.
محور هشتم:
یک نسخه از قرارداد امضاء شده را که کلیه خدمات مورد تعهد و مبالغ دریافتی به تفکیک نوع خدمت در آن قید شده و ممهور به مهر دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری است و همچنین یک نسخه از برنامه کامل سفر در اختیار داشته باشد.
محور نهم:
بابت کلیه مبالغ پرداختی از دفتر/شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری رسید صندوق را مطالبه کند.
محور دهم:
رسید تحویل تمامی مدارک ارائه شده را از مدیریت دفتر/شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری مطالبه کند.
محور یازدهم:
در صورت بروز هرگونه اشکال در ارائه خدمات در اولین فرصت ممکن با مدیران دفتر/شرکت ملاقات و مذاکره کند.
محور دوازدهم:
در صورت افزایش نرخ خدمات، مستندات رسمی افزایش نرخ را از دفتر/شرکت مطالبه کند.
محور سیزدهم:
کلیه مدارک سفر خود را حداقل ۲۴ ساعت قبل از زمان اجرا از دفتر/شرکت اخذ کند.
محور چهاردهم:
دسترسی به نظام کارآمد رسیدگی به شکایات حق گردشگر است.
محور پانزدهم:
مسافران و گردشگران در صورت مشاهده تخلف از مفاد منشور صدرالاشاره به اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مربوطه مراجعه و به صورت کتبی گزارش کنند.
بدیهی است که برخی از دفاتر مسافرتی و یا آژانس های مسافرتی از ارائه این منشور به گردشگران اجتناب میکنند و بر این باورند که مسافران با علم به حقوق خود برای آن ها دردسر آفرین میشوند، اما ما در دایانا گشت معتقدیم که در صورت عملکرد صحیح دفاتر در خدمت رسانی به مسافران  میتوان کمال رضایت را برای مشتری به ارمغان آورد.

  • ۹۶/۰۲/۲۶
  • hengameh zareiy

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی